Novetats 6a edició (2012-2016)

En aquesta nova edició s’ha optat per canviar de base de dades de consulta i utilitzar Scopus. Aquest canvi s’ha fet arrel dels suggeriments rebuts pels membres de les institucions que apareixen en l’informe ja que aquesta base de dades recull, entre d’altres, més títols de revistes europees i inclou més àmbits científics.

Paralel·llament hem creat tres nous apartats: Aportació de dades globals de la recerca a la Catalunya Central, facilitades per la majoria d’institucions membres de l’observatori. El segon apartat és la relació de les 5 revistes de qualitat on publica cada institució dins del seu àmbit a nivell internacional, i el tercer és una breu biografia de l'investigador convidat a l'acte de presentació de l'Observatori que enguany és l'Antonio D. Dorado Castaño de l'EPSEM.

Novetats 5a edició (2011-2015)

En aquesta edició es mostren els 5 autors de cada institució que més documents han publicat durant el període 2011-2015, realitzant una comparativa de l'índex h a Web of Science, Scopus i Google Scholar.

Novetats 4a edició (2010-2014)

En aquesta edició, i per la seva importància, hem volgut fer un pas més i incloure les Patents presentades per les institucions que apareixen en aquest estudi.

Novetats 3a edició (2009-2013)

Respecte a l’any passat s’ha inclòs un nou apartat, Nascuts, en el qual es presenta la recerca i el seu impacte mesurat com a índex h dels investigadors que nascuts a l’àmbit geogràfic de la Catalunya central i posseïdors d’un índex h més gran o igual a 20, desenvolupen la seva tasca en una institució amb seu fora d’aquest àmbit geogràfic.

darrera modificació: Juliol 2017
RSS RSS  Sobre aquest web  Accessibilitat Biblioteca del Campus Universitari de Manresa